Tema: Re: Tarp Baltijos valstybiu maziausi atlyginimai - Lietuvoje
Autorius: Vidūno raštai
Data: 2011-09-01 16:19:19
bet_kas wrote:
> - nesuprantu, kas gauna Lietuvoje tuos 2100 lt, jei visi pažystami,
> turintys aukštąjį universitetinį išsilavinimą užsidirba gerokai
> daugiau nei paminėta suma.
>
> P.s. su kuo sutapsi, tuo ir pats tapsi.
>

> "Vidūno raštai" parašė naujienų news:j3nam4$o7c$1@trimpas.omnitel.net...
> - nesuprantu kas gauna Lietuvoje tuos 2100 lt., jeigu visi pazistami,
> turintys aukstaji universitetini issilavinima, gauna tik apie 1600 lt..
> ka jau kalbeti apie pardavejas, slavejas, darbininkes?

- matyt taip ir yra Lietuvoje, vieni nežino kaip gyvena kiti
tautiečiai/piliečiai, net jei pagal pareigas ir priklausytų
žinoti/vadovauti..

p.s.
visus susumavus ir padalijus gauna skaičiuką, po to klykauja prie
mirštančių iš bado (nes gi jie patys kalti, kad juos apvogė)..

mano isitikinimu negali vienas sveikas zmogus 500 kartu daugiau uzdirbti
uz kita sveika zmogu jo neapvogdamas..
(cia kalba apie uzdarbi, o ne apie pelno pajamas)