Tema: Re: Tarp Baltijos valstybiu maziausi atlyginimai - Lietuvoje
Autorius: Alvidon
Data: 2011-09-06 17:06:34
Tai vėl nepagavai kampo. Bankas visų pirma yra paskolų
davėjas, o ne saugykla. O jau ti savus/nesavus pinigus skolina
- ne apie tai daina. Visuotinai nusistovėjęs toks banko veiklos
modelis: jis surenka babkes iš tų, kam laikinai nereik, ir duoda
tiems, kam daba reik. Tai yra jo (banko) bizniukas. Nepatinka
- nevalgyk. Nu arba prastumk kitokį modelį. Prastumimo keliai
du: arba iškopi į pasakiškas valdžios aukštumas ir savu autoritetu
viską perdarai (kaip koks lenins/stalins/mao) arba imiesi kitokio
verslo šioj srity ir sėkmingai jį išsuki.
Ba kas tau atrodo/rodosi (dėl labai riboto realybės suvokimo) -
tai iš esmės tik tavo problemos, kurias čia ir dabar bandai primesti
kitiems/visiems. Tiems kitiems/visiems nebūtinai tai turi patikti.
Jei tau vis dar skaudi asmeninė patirtis, kaip pridavei babkes į banką,
o ans pasiplovė - bankų visumoj kaltint neverta, kaip ir nevarta kaltint
parduotuvių visumoj, jei nusipirkai labai kinietišką/pašvinkusią prekę.

Ir dar keistenybė: aš šioj temoj žiū vienoj barikadų pusėj su bet_kas,
o tas labai retai būna, tsakant liberalizmo ir demokratijos gyvas pvz. :)
Nukrypstant į gretimą temą "salus populi suprema lex esto" - nėra
tokio daikto gamtoj kaip kad absoliutus blogis/gėris.