Tema: Re: Tarp Baltijos valstybiu maziausi atlyginimai - Lietuvoje
Autorius: Alvidon
Data: 2011-09-26 19:32:39
Tik va klausimas, ar benešdami Kubilių ant šakių nebūt nunešę
visos Lietuvos Graikijos keliu ?
O kas link lietuvių engimo - tai jau čia IMHO kliedesiai. Nei ti
tų lietuvių ženkliai yr, nei ti kas juos engia. Politikanai lenkiški
Lietuvos sumanė politinio kapitalo susikraut erzelį sukeldami
apie visišką primityvą, o lietuvaičiai-kvaileliai užkibo. Apmaudu
dėl tautiečių. Mano valia būtų - lai nesimoko tie tuteišai lietuvių
kalbos, jei nenori. Tik tadu išsyk bonus pakas privalomas: rinkimų
teisės atėmimas ir darbo biržon draudžiama vaikščiot (su visom
pašalpom užrišam vienareikšmiškai). Pašūkautų ir imtu stropiai
mokytis. Nu a katrie nesimoko - iki lempos, chroniukui choniška...