Tema: Re: Tarp Baltijos valstybiu maziausi atlyginimai - Lietuvoje
Autorius: Alvidon
Data: 2011-09-13 17:20:02
O tiesa sakant koks tau skirtumas, kiek koks UAB'as atlyginams
išleidžia ? Realiai tesvarbu ar UAB'as pelningas. Čia bendrai.
O apie "savus pinigus": tai jei tu pasitikėjai kažikokiu banku ir jiems
paskolinai savo pinigus, tai jau ties tuo tas "savumas" ir baigiasi.
Bankas teprivalo išlaikyti sutarties salygas, kiek ti jie algom ir
kieno algom išleidžia - ne tavo reikalas. Kaip suprantu, nagrinėji
atvejį "bankas mani pavedė", bet ir šiuo atveju atlyginimai - visai
neprieko. Kažikokis liguistas polinkis skaičiuoti svetimus pinigus.
Geriau išmokti savus skaičiuoti, bus mažiau šansų atiduot pinigus
"neteisingam" bankui.
Man išvis nesuvokiamas šis komunistinis polinkis - vis aiškintis, ar
kažkas neperdaug algos gauna. Nėra perdidelės algos, būna tik
per kvaili mokėtojai.