Tema: Re: Tarp Baltijos valstybiu maziausi atlyginimai - Lietuvoje
Autorius: Marux
Data: 2011-09-29 15:05:23
"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message
news:j5huj4$1sd$1@trimpas.omnitel.net...
>O ką reiškia tavo kalboje "kosmopolitas" ?

Zmogus - be tautybes, be savasties, zemo intelekto, pilantis sh ant saves ir
savu, pataikaujantis svetimiems ir ju idejoms ( pvz pasaulio uzkariavimas)
bei dazniausiai is to turintis naudos (jei ne, tai jis ne kosmopolitas, o
paprasciausias ju apgautas bukagalvis), ..., kaip pvz butu
bolsevikai/komunistai, fasistai, liberastai/tolerastai

> O homikus iš ligonių išbraukė, ba taip nutarė dauguma. Tik tiek.

O gal mazuma, kalbanti daugumos vardu

> Normaliem žmonėm jie nekliūdo, tai ko ti debošus kelti dėl kelių
> procentų kitaip seksualinius poreikius suvokiančių ? Mano tėvų
> vaikystėj onanizmas buvo laikomas sunkiu nusikaltimu...

o kas sake, kad kliudo, zoofilai irgi nekliudo, o debosus dazniausiai ir
kelia tie keli proc. del visu kitu kitaip save suvokianciu, jei ka ;)