Tema: Re: Tarp Baltijos valstybiu maziausi atlyginimai - Lietuvoje
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-09-01 15:50:59
> Nu bet ir negatyvas :) ar paciam yra kas nors gerai gyvenime? :) ar tik ir
> lauki kokio straipsnio apie "blogai/blogiau/blogiausia" ir postini cia? :)
> Nori kazka pakeist, padet, kad butu geriau? Tuomet sakyciau reikia
> konstruktyviai veikti, o dabar, paskaitinejus paties postus matomas
> desningumas - imesti kokia bloga naujiena ir sulaukus palankaus komentaro
> pletoti/skatinti destrukcija ir antipatija valdziai :) Negi cia toks
> darbas? :)
>
> Turiu pasiulyma - suorganizuok akcija, kurios metu butu surinkti pinigai
> [...]
Krasto apsaugai isipareigoje skirti apie 2 MILIJARDUS. Nera lesu isigyti
lektuveliui uz 17 milijonu? Ar bent suprantate kokia nesamone siulote? Tokie
siulymai man primena boseviku laikus. Mokykloje mokemes mintinai citata is
"Kaip grudinosi plienas". Komjaunuoliai tiese gelezinkeli, kad pristatyti i
miesta malku. Kazkoks absurdas. Ir jis baigesi kai i valdzia atejo Stalinas.
Nera malku - atsakingus komisarus prie sienos ir susaudyti.