Tema: Re: Tarp Baltijos valstybiu maziausi atlyginimai - Lietuvoje
Autorius: Prakrizensime
Data: 2011-09-01 17:07:38
Tikiuosi, kad atsiskaitinejant gavote penketa :)

Nesuprantu, kodel tai nesamone? Siulau labai paprasta dalyka - galimybe
pilieciams realizuoti savo nuomone savom pastangom. Cia gi ne prievarta,
tiesiog galimybe :) juk ne zodziais, o darbais Tevyne mylim ;] Panaudojus
teisinga marketinga manau tai taptu kuri laika tauta suvienijanti ideja
(nupirkti puse Lietuvos KOP naikintuvu patiems!!! :) (ten ta puse tikra ar
netikra ne esme :) )), tik reiktu krepsinio ciampionato galo sulaukt :) nes
tai rimtas demesio konkurentas :)

gero vakaro ir tikekimes grazios pergales :)