Tema: Re: Tarp Baltijos valstybiu maziausi atlyginimai - Lietuvoje
Autorius: Alvidon
Data: 2011-09-23 15:35:04
Ne visai taip. Čia rytų tradicijoj "aš vadas - tu šudas", vakarų gi
tradicijoj kitaip, jau nuo feodalizmo laikų kitaip (musie pradedant
nuo "karalius - tik pirmas tarp bajorų" (o ne viešpats, kaip rytuos),
o gal prasidėjo nuo viduramžiško valdžios dualizmo (dušia - dievo,
kūnas - ciesoriaus). Kaip ti bebūtų, vakariečiai nemasto (lemiančiojoj,
indeksuotoj savo daugumoj) "valdžia mani valdo, aš vargšas bejėgis",
jie žiūri į tai kaip į balansą, santykį, sutartį. Aišku visad ir visur yr visokių.
Vat mano jaunystėj dalis vakariečių mašinas padeginėjo, lakstė gatvėmis
su Mao ir Čegevaros portretais, vat neseniai Londone nigeriai ir Co
debošus kėlė. Bet šunys loja o karavanas eina.
O rytiečių mastyme yr tik vienas klausimas "kuris vadas teisingas ir kaip
iškart kitokius". Vat ir pas tavi tik vienas vingis smegenuos: kaip valdo,
valdžia visagalė viską daro. Vakarietiškoj gi tradicijoj ta valdžia nei
visagalė, nei nekvestionuotina, nei gali veikti prieš daugumos indeksuotus
norus.