Tema: Re: Tarp Baltijos valstybiu maziausi atlyginimai - Lietuvoje
Autorius: bet_kas
Data: 2011-09-02 01:40:16
"Vidūno raštai"  parašė naujienų news:j3o0on$re1$1@trimpas.omnitel.net...
bet_kas wrote:

> - matyt taip ir yra Lietuvoje, vieni nežino kaip gyvena kiti
> tautiečiai/piliečiai, net jei pagal pareigas ir priklausytų
> žinoti/vadovauti..
>
> p.s.
> visus susumavus ir padalijus gauna skaičiuką, po to klykauja prie
> mirštančių iš bado (nes gi jie patys kalti, kad juos apvogė)..
>
> mano isitikinimu negali vienas sveikas zmogus 500 kartu daugiau uzdirbti
> uz kita sveika zmogu jo neapvogdamas..
> (cia kalba apie uzdarbi, o ne apie pelno pajamas)

Klaidingas tas tamstos įsitikinimas. Jei nepastebėjote, tai atkreipsiu
jūsų dėmesį bent į vartojamus žodžius - jūs vartojate žodį gauti,
gi pats vartoju žodį užsidirbti. Jie puikiai atspindi esminį pasaulėžiūros
skirtumą. Gauti galima tiek, kiek duoda (vektorius -> ubagas).
Užsidirbti galima tiek, kiek dirbama (dauguma sėkmingų žmonių
- darboholikai). Tą puikiai patvirtina ir ekonomikos mokslas, kur
lengvai galima rasti darbo ir atlygio priklausomybės pavyzdžių
iš realaus gyvenimo.

P.s. Didžiausias priešas slepiasi ten, kur niekada neieškotum - Julius
Cezaris, 75 m. prieš Kr.
P.p.s. Vienintelis būdas tapti sumanesniam, aplošti sumanesnį priešininką -
Šachmatų žaidimo pagrindai, 1883 m.