Tema: Re: Tarp Baltijos valstybiu maziausi atlyginimai - Lietuvoje
Autorius: Terpentinas
Data: 2011-09-01 14:48:07
Estijoje didelio skilimo nėra, nes jie nuėjo kitu keliu, nesu tikras, bet
manau jie iš karto vietinius rusakalbius integravo į visuomenę nesuteikė
kažkokių nuolaidų nesimokinti estų kalbos, bet priešingai visus išmokino.
Todėl šiuo metu, kiek mano kalbintų draugų estų rusų visi lojalūs Estijai.
Jie didžiuojasi, kad jų šalis vakarietiška, kai šalimais už sienos apleista
Rusija. Žinoma yra ten visokių rusakalbių, bet man bendraujant susidarė
tokia vat nuomonė