Tema: Re: Tarp Baltijos valstybiu maziausi atlyginimai - Lietuvoje
Autorius: Vidūno raštai
Data: 2011-09-05 17:02:01
Alvidon wrote:
> Och..., skubiai bėk atsiimti Lenino premijos...

- tai tuomet bankas galetu visus visus pinigus investuoti sakykim
Kinijoje, kam cia juos dar saugoti?

p.s.
...bet bankui pavesta tiek vyriausybes (valstybes) tiek indelininku lesas
buteny saugoti (jis nera tu lesu savininkas), o jo klientams suteikti
tik atsiskaitymu paslaugas.

p.s.2
taciau valdytojui labai smagu apsimesti lyg tarp savu pinigu ir
pakaifuoti bei pasiimti.. vistik visiem dzin..

:)