Tema: Re: wp7 vs iphone vs android
Autorius: padugne
Data: 2011-07-08 19:46:43
On Fri, 08 Jul 2011 12:04:25 +0300, Rimas wrote:

> Funambol nepalaikomas paskutinėje Thunderbird versijoje, Hotmail vėl
> kažkokie bugai su Thunderbird. Arba mano rankos kreivos, arba tas
> Lightning nenori su niekuo normaliai sinchronizuotis :)

O downgreidinti thunderbirda iki versijos kurioje veike? Bent jau tol kol
nepasiulys veikiancio plugino.

> Tikras nesu, bet bent jau nokios softe yra sync su outlook. Reiks kada
> pabandyt.
>
> Bet kokiu atveju, manau išsisėmėm. Nieko daugiau čia neprigalvosi, lieka
> laukt kol kada nors ištaisys bugus. Jei ištaisys.

Yra dar keletas visokiu sprendimu, ipac jei kur nors turi hostinama savo
nuosava serveri. Pvz http://www.zimbra.com/ ir dar keli.

Problema tik tame, kad tavo nokija yra mirstantis reikalas, todel
palaikymas tik bloges.

--
kthxbai.