Tema: Re: wp7 vs iphone vs android
Autorius: Saulius
Data: 2011-07-06 21:03:47
On 2011.07.06 20:05, Rimas wrote:
> Bet kokiu atveju hemarojus. Pavyzdžiui google kalendorių su thunderbird
> kalendorium gali sinchronizuot tik "events", o "tasks" ne. Vėl blogai :)
>
> Nors add-onų kurėjas sako, kad dirba prie to :) bet vėlgi - kada?
>
> Atrodo nors imk:
>
> a. Nusišauk.
> b. pirk outlook.
> c. Naudok vien tik google paštą ir kalendorių (darbo atveju - fail).

   Gal gali paaiškinti kuo darbas susijęs su Thunderbird. IMHO, darbo
kalendorius yra firmos pašto serveryje, kuriuo naudojasi visi įmonės
darbuotojai. Kitaip aplamai nematau prasmės kalendoriuje, kuris nėra
bendras visiems darbuotojams.

   Dabar tu įsikabinęs tą Thunderbird, nors visi tau aiškina, kad jis
yra viso labo pašto klientas, o ne serveris.

   Dėl kalendorių sinchronizavimo su mobiliais telefonais, tau galima
būtų patarti, jeigu įvardintum tą serverį. Kiek man asmeniškai teko
krapštinėti, tai sinchronizavimo galimybių (produktų) labai daug. Ir
absoliuti jų dauguma dirba ne su Google kalendoriumi, o įmonių
serveriais. Nes bent jau ten, kur aš dirbu, Thunderbird naudojimas darbe
neleidžiamas analogiškai gmail naudojimui. Darbo kalendorius yra
serveryje, o telefone yra tik jo replika, atskirta nuo google
kalendoriaus. Be abejo, savo visus eventus ir task'us aš laikau
darbiniame kalendoriuje (įskaitant asmeninius), nes neįsivaizuodju kaip
galima valdyti savo laiką per kelis kalendorius.

   Saulius