Tema: Re: wp7 vs iphone vs android
Autorius: Rimas
Data: 2011-07-06 20:05:18
Bet kokiu atveju hemarojus. Pavyzdžiui google kalendorių su thunderbird
kalendorium gali sinchronizuot tik "events", o "tasks" ne. Vėl blogai :)

Nors add-onų kurėjas sako, kad dirba prie to :) bet vėlgi - kada?

Atrodo nors imk:

a. Nusišauk.
b. pirk outlook.
c. Naudok vien tik google paštą ir kalendorių (darbo atveju - fail).

Nu patinka man Thunderbird su Lightning, bet kaip man normaliai sync su
tel padaryt? :) Su paštu viskas ok, su kalendorium pravalas.

P.S. Exchange bandžiau, yra nokia apsas. Bet bugovas. Nelabai veikia.
Arba google serveris nelabai veikia. Labiau tikėtina nokios bėda turbūt.