Tema: Re: wp7 vs iphone vs android
Autorius: padugne
Data: 2011-07-08 01:18:22
On Thu, 07 Jul 2011 11:21:44 +0300, Rimas wrote:

> Mes kažkaip nesusišnekam arba aš kažko nesuprantu :)

Turbut nesusisnekam. Bo nelabai buvo aisku ar reikia meilo ar
kalendoriaus ar abieju iskart.

> Bet aš norėčiau (pageidautina) turėti patogų kalendoriaus (lightning)
> sync su telefonu. VISKAS :) Ta prasme, jei kur išvažiavęs, nusistatau
> kokį "darbą" telefone paspaudžiu sync (arba auto režimas) ir noriu, kad
> tas "darbas" įsijungus kompą atsirastų kalendoriuje. Nenoriu rankom
> vedinėt ir ten ir ten :)
>
> Kaip minėjau, su google servisais negaliu sinchronizuoti "taskų"
> (problema žinoma ir sprendžiama), o kaip kitaip padaryt - nerandu.

Ieskot softo kuri vienodai gerai palaiko tavo dabartinis zooparkas. Beje,
mobilke tai nokia ar androidas? Bandei koki nors http://
my.funambol.com/ ? Arba kad ir to paties mazaminkscio Hotmail Calendar?

> P.S. daug kas čia rėkia, kad pilna nemokamo softo. Chulish, kad
> nemokamas, ale kas iš to? Turbūt teks pirkt outlook ir turėt normalią
> sinchronizaciją :)

Tu tikras kad su outluku bus viskas tvarkoj?

> P.P.S. Bet ar berods ne tu minėjai, kad MS atsisako outlook palaikymo
> savo naujuose produktuose?

Atsisako savo activestink. T.y. WP7 per USB laida sichronizuoja tik tai
ka moka zune (multimedia), o visa kita daro per mazaminkscio debesi.

--
kthxbai.