Tema: Re: wp7 vs iphone vs android
Autorius: Rimas
Data: 2011-07-07 11:21:44
Mes kažkaip nesusišnekam arba aš kažko nesuprantu :)

Mano paštas Baltnetoj. Taip sakant virtualus www serveris, paštas ir pan.

Su paštu problemų neturiu. Koks pašto klientas (thunderbird, outlook)
nesvarbu, nes paštas sėdi baltnetos serveriuose ir per pop3 telefone
puikiai viskas veikia.

Bet aš norėčiau (pageidautina) turėti patogų kalendoriaus (lightning)
sync su telefonu. VISKAS :) Ta prasme, jei kur išvažiavęs, nusistatau
kokį "darbą" telefone paspaudžiu sync (arba auto režimas) ir noriu, kad
tas "darbas" įsijungus kompą atsirastų kalendoriuje. Nenoriu rankom
vedinėt ir ten ir ten :)

Kaip minėjau, su google servisais negaliu sinchronizuoti "taskų"
(problema žinoma ir sprendžiama), o kaip kitaip padaryt - nerandu.

P.S. daug kas čia rėkia, kad pilna nemokamo softo. Chulish, kad
nemokamas, ale kas iš to? Turbūt teks pirkt outlook ir turėt normalią
sinchronizaciją :)

P.P.S. Bet ar berods ne tu minėjai, kad MS atsisako outlook palaikymo
savo naujuose produktuose?