Tema: Re: wp7 vs iphone vs android
Autorius: Rimas
Data: 2011-07-04 13:08:07
Fleimo nenoriu, naudos jokios :)

Šiaip noriu greito (programų, softo parsme), patogaus naudojime
(skambinimas, paštas pagrinde), normalus kalendorius (darbotvarke), sync
su pc (thunderbird, lightning privalumas) ir tiek.

Pvz htc desire su android turi minusą, kad ganėtinai sunku paskambint
nr. kuris yra gautame email. Kažkaip vos ne dviem rankom reikia
manipuliuot. Nu gal pripratimo reikalas. Kitas dalykas nelabai radau kur
yra normalus skambučių registras (kaip pvz nokijos). Kažkaip kitaip ten,
bet kažko man per mažai :)

Ta va ir tiek.