Tema: Re: wp7 vs iphone vs android
Autorius: Tomas D.
Data: 2011-07-05 00:48:36
> Šiaip noriu greito (programų, softo parsme), patogaus naudojime
> (skambinimas, paštas pagrinde), normalus kalendorius (darbotvarke), sync
> su pc (thunderbird, lightning privalumas) ir tiek.

Seip as nuo WM6.5 perejau ant Android ir labai dziaugiuosi. Kontaktus
sinchronizuoju su google contacts, emeilai taipogi gmaile. Vienzo viskas kas
googleje yra, ta turi ir telefone, ir kompe. Pamazu pereinu ant
isivaizduojamos cloudo sistemos, kai viskas tupi ne tik mano kompe, bet dar
ir kazkur kitur po mano accountu :)

Jei kazko reikia is softo, tai ten jo tiek, kad atsirinkt darosi problema...