Tema: Re: wp7 vs iphone vs android
Autorius: Rimas
Data: 2011-07-08 12:04:27
08.07.2011 1:18, padugne rašė:
> Ieskot softo kuri vienodai gerai palaiko tavo dabartinis zooparkas. Beje,
> mobilke tai nokia ar androidas? Bandei koki nors http://
> my.funambol.com/ ? Arba kad ir to paties mazaminkscio Hotmail Calendar?

Funambol nepalaikomas paskutinėje Thunderbird versijoje, Hotmail vėl
kažkokie bugai su Thunderbird. Arba mano rankos kreivos, arba tas
Lightning nenori su niekuo normaliai sinchronizuotis :)

> Tu tikras kad su outluku bus viskas tvarkoj?

Tikras nesu, bet bent jau nokios softe yra sync su outlook. Reiks kada
pabandyt.

Bet kokiu atveju, manau išsisėmėm. Nieko daugiau čia neprigalvosi, lieka
laukt kol kada nors ištaisys bugus. Jei ištaisys.