Tema: Re: wp7 vs iphone vs android
Autorius: padugne
Data: 2011-07-04 11:15:45
On Mon, 04 Jul 2011 11:01:17 +0300, Rimas wrote:

> Sveiki,
>
> Gal kas čiupinėjęs normaliau visus? Kaip wp7? Po turėto tel su wm6.x
> sakiau "nahui aina" visi tel su win :)
>
> Gal kas pasikeitė?
>
> iphone ir android teko mažai čiupinėt, tai kategoriškos nuomonės nei +
> nei - neturiu.
>
> Symbian turėjau visą laiką, tai jau nebenoriu (tiesa ^3 nebandžiau, bet
> pasižvalgius, nelabai kas pasikeitė).
>
> Ačiū už asmeninias nuomones.

Nori pakurt nauja fleima? :)

Na man teko ciupinet. Bet apie WP7 bus galima kazka sneket tik rudeni
kada isleis 7.5. Ir tai neaisku kaip atrodys konkurentu fone kurie irgi
nestovi vietoje. O dabartinis WP7 savo esme yra seno iphone kopija,
paveldejes visus jo minusus ir deja nepaveldejes jo pliusu.

Geriau papasakok kam tau tas telefonas. Kitaip labai jau daug rasyt.

--
kthxbai.