Tema: Re: wp7 vs iphone vs android
Autorius: padugne
Data: 2011-07-05 20:19:19
On Tue, 05 Jul 2011 09:55:09 +0300, Rimas wrote:

> Šiaip tai man pofig tie saugumiečiai :) Bet nenoriu viso daryt per šikną
> (ale google), noriu tiesiogiai, bet taip nėra galimybių :)

Seip tai "per shikna" siais laikais yra "tiesiogiai", jei turi omeny "is
kompo per laida". Bo viskas vyksta offline kas siais laikais yra mega-
out. Todel niekas pernelyg ir nebesivargina kazka tokio developinti.

Bet panorejus galimybes yra, tik ne per USB laida o tarkim per namini
WLAN'a. Niekas netrukdo namie pasikurt koki IMAP ar POP3 serveri ir per
ji sinchronizuot savo telefona.

--
kthxbai.