Tema: Re: wp7 vs iphone vs android
Autorius: Rimas
Data: 2011-07-05 22:10:44
Matai, kontaktus gali, netgi turbūt paštą gali (kalbu apie symbian ir
thunderbird),
bet pzv nokia nedaro thunderbird kalendoriaus (lightning) palaikymo,
nors visi forumai mirga marga - įdėkit BLE lightning sync. Sako ok, bus,
bet metai praeina ir nėra.

Tas pats berods ir su android - kiek paieškojau (nedaug) tai įspūdis,
kad tas pats, kaip ir nokios atveju. Daryk sync su google calendar, tada
jau sync su phone.

Arba yra kažkoks mokamas birdiesync, bet ir ne stebuklai, bandžiau, bet
kažkas man ten bugino berods.

Man taip netinka. Užtat ir sakau, kad per šikną.