Tema: Re: wp7 vs iphone vs android
Autorius: padugne
Data: 2011-07-04 20:12:43
On Mon, 04 Jul 2011 13:08:08 +0300, Rimas wrote:

> Fleimo nenoriu, naudos jokios :)

Bet neisvengiamai bus.

> Šiaip noriu greito (programų, softo parsme), patogaus naudojime
> (skambinimas, paštas pagrinde), normalus kalendorius (darbotvarke), sync
> su pc (thunderbird, lightning privalumas) ir tiek.

Toki sync su PC WP7 telefone gali pamirst. Mazaminkstis pilnai atsiriso
nuo savo activesync reikalu ir viskas vyksta tik per koki nors virvelesa.

Su PC bendrauja tik per Zune. T.y. jei Zune kazka palaiko tai tai galesi
sinchronizuot per laida. Jei ne tai ne.

Kalendoriu, emaila teks naudot mazaminkstini. Kurie kol kas slabni, bet
gal su 7.5 pageres. Emuilui zada bent jau unified inbox.

Cia tas pats kas pas apple su ju itjunzais ir ausiniu narveliu.

Vartojimo patogumas - grynai skonio reikalas. Jei esi patenkintas
mazaminkscio tailu ir abecelinio saraselio paradigma - viskas tvarkoj.
Jei ne - tai ne. Customizinimo galimybes nulines.

Pvz man tokia struktura ziauriai nepatogi. Kazkaip savaime prisirenka
virs simto appsu (nors tikrai nesu appsu kolekcionierius). Tai tikrai
nesildo ideja kiekviena karta ieskot reikiamo appso tokiam kilometriniam
sarase...

Anyway, inete pilna reviuvu su screenshotais, gali pasiziuret pats.

> Pvz htc desire su android turi minusą, kad ganėtinai sunku paskambint
> nr. kuris yra gautame email. Kažkaip vos ne dviem rankom reikia
> manipuliuot. Nu gal pripratimo reikalas. Kitas dalykas nelabai radau kur
> yra normalus skambučių registras (kaip pvz nokijos). Kažkaip kitaip ten,
> bet kažko man per mažai :)

Tai pas WP7 dar maziau. Sita sistema tuom ir "giriasi" kad viska redukavo
iki minimumo. Devizas - smartfonas zmonems kurie nekencia smartfonu,
"glance and go".

--
kthxbai.