Tema: Re: Voztuvu reguliavimas
Autorius: and
Data: 2012-06-01 13:48:31
Klausimelis paciam.
Voztuvai reguliuojami esant kokiai variklio temperaturai ?

Manuala turiu, taciau to ten nerasoma.

"Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message
Na, as jam nereguliavau/nieko nesitariau. Kitiem tikrai nenoriu apsiimt
kazko daryt, dar kas netycia nesigaus (man kaip visada zapadlo visada buna).
Kai savo, tai gali zaistis, neiseis kas - px, o kai kitam - visai kas kita.
Nors aisku, ten juoku darbas tuos 3 varztus pasukiot, bet vis tiek.

P.S. Del savo, tai po visu regulaivimu vaziuoja gerai - vazineju kasdien i
darba ir ne tik.