Tema: Re: Voztuvu reguliavimas
Autorius: Velnias
Data: 2012-05-14 06:54:45
Tai jei motociklini tepala pirksi jie ir skirti buna slapioms sankaboms, px 
ar sintetika ar pusiau sintetika.


"Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message 
news:jop9no$tbu$1@trimpas.omnitel.net...
Nu as su pilna sintetika biski prisibijau, pas mane slapia sankaba, tai 
asmeniskai jau buvo sankaba pradejusi buksuot, net neziurejas pirkau nauja 
ir sudejau. Sudejas pamaciau, kad senos dar koks puse like lyginant su 
nauja...

Nu sian dar vaziavau, tai puse velnio tas variklio darbas/garsas, tik reik 
synchint karbus butinai kuo greiciau...



"vedarinis" <vedarai@kaip.gerai> wrote in message 
news:jop8uf$snt$1@trimpas.omnitel.net...
> As uz panasia suma daznu akciju senukuose metu sunoco 10w60 full 
> sintetikos
> uzsigaudau. Geras daiktas.
>
> "Velnias"  parašė naujienų news:jooll8$ct3$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Nu tai pilk Total sintetika 10W50 is Robidalio (jei Kaunietis) arba Elf
> sintetika 10W50 (100 Lt 4 ltr bikeshope) ir matysi ar yra koks efektas.
>
>
> "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message
> news:jooabg$4t1$1@trimpas.omnitel.net...
> Damn, tai koki daba pilt... Kito gamintojo ar tirstesni ar dar koki?
>
>
> "Velnias" <laiskas.velniui@gmail_.com> wrote in message
> news:joni63$hev$1@trimpas.omnitel.net...
>> Tirstesnis bus W50 ant darbines temperaturos.
>>
>> Tokius pacius atsiliepimus galiu pasakyti apie Motul 10W40 pusiau
>> sintetika - kazkada buvau tokius supyles i Suzuki RF600 - is karto
>> pasijaute
>> "barskesnis" variklio darbas ir kietai besijungiantys begiai. Paskui
>> supyliau Total 10W40 pusiau sintetika - tai jausmas kad greiciu deze kas
>> pakeite, begiai visai kitaip junginejasi ir barskejimo neliko. Tai vat ir
>> neaisku, ar cia tik seni Suzukiai to Motul nemegsta, ar is tikruju jis
>> kazkoks netoks.
>>
>>
>>
>> "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message
>> news:jomsco$5pn$1@trimpas.omnitel.net...
>> Zodziu, nelabai ten voztuvuose problema turbut. Del greicio/galios
>> susitvarkiau, juokinga, problema buvo kitur. Biski atgaminau kaip ir kas
>> buvo, pamirsau jum paminet, kad po voztuvu reguliavimo kita diena keiciau
>> tepala. Ta diena, kai reguliavau voztuvus ir uzvedziau, jokiu garsu 
>> atrodo
>> nebuvo, tik pastebejau, kad dirba ne taip tolygiai ant laisvu (cia turbut
>> del to ir reikia daryt karbu sinchronizacija po voztuvu reguliavimo).
>>
>> Taigi del tepalo, sian atsukes galva pastebejau, kad sitas tepalas
>> pastebimai skystesnis, nei tas kuris buvo pirma karta tikrinant voztuvus
>> (ten galvoj duobutese yra biski jo pribege). Be to, permatvau su
>> kitu/kitokiu tarpumaciu voztuvus - viskas mano sureguliuota ok, pagal
>> spec.
>>
>> Mano itarimas, kad senas seimininkas buvo supyles tirstesni tepala, o
>> dabar,
>> kai as supyliau skystesni (nors toki rekomenduoja manualas) - biski
>> pagarsejo voztuvu darbas ir atsirado garsas prie paskirstymo dangtelio ir
>> dar atsirado keli lasai tepalo tarp radiatoriaus ir vamzdelio susukimo. 
>> Ar
>> tai realu, ka galvoju?
>>
>> Pyliau, kaip ir parasyta - Motul 5100, 10W40, pusiau sintetika. Kai
>> pirkau,
>> sake, kad pilna sintetika, bet kaip ten is tikro - bbz. Jei tai realu,
>> tuomet sita tepala mesiu nx (nieko tokio, bus pravalytas variklis, gaila
>> tik
>> 80 LT, nors senas tepalas irgi super, nei trupinelio neradau, tik 
>> skystis,
>> atvazinejau visa praeita vasara) ir pirksiu tirstesni, nes man tiesiog
>> nepatinka tas zigulio garsas is paskirstymo dangtelio... Beja, kuris ten
>> tirstesnis ant darbines temperaturos, W30 ar W50?
>>
>>
>>
>> "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message
>> news:joeni1$st7$1@trimpas.omnitel.net...
>> Sveiki,
>>
>> gal kas reguliavot voztuvus ant Suzuki GSF/Katana 600 (ar kitu su tokiu
>> pat
>> varikliu) ir galit duot patarimu? Savaitgali pareguliavau, bet
>> neuzsirasiau
>> nieko kas kaip buvo (zinau, reikejo, gailiuosi...). Padariau pagal
>> specifikacija, ant salto variklio (per viduri nurodytu ribu - in ~0.13mm,
>> ex
>> ~0.20mm, specifikacija sako - in 0.10-0.15mm ir ex 0.18-0.23mm) -
>> vaziuoja,
>> bet traukia gana prastai, daugiau 150 sunkiai, ant laisvu lyg po biski
>> krenta ir krenta apsukos (gali uzkelt su idle screw, bet kazkaip pasilus
>> vienaip ant salto kitaip dirba, netolygiai), girdisi nedidelis
>> čiagždėjimas/triukšmas nuo ~ visu voztuvu/galvos (turbut del per dideliu
>> tarpu?). Prisimenu tik kad visu voztuvu tarpai buvo mazesni nei
>> specifikacijoje nurodytas minimumas, taigi tarpus padidinau visuose iki
>> spec., tvarkiau nes gerai pasilus/pavazinejus 1/2 cilindre atsirasdavo
>> čiagždėjimas (gana tylus, bet issiskirdavo, itariau, kad voztuvai, nes
>> laisva grandine skambetu kitaip). Iki reguliavimo su traukimu/galia ir
>> idle
>> buvo viskas tvarkoje, daugiau niekas neliesta. Klausimas, gal tarpus
>> geriau
>> palikt mažesnius ar mano kitaiskas feeler gauge (tarpmatis) netikslus?
>> Beja,
>> gal kas zino kur galima Vilniuj nusipirkt feeler gauge (tuo atveju, jei
>> mano
>> kitaiskas neteisingas)? Bijau palikti per mažus tarpus, kad voztuvai i
>> cilindrus neatsitrenktu susilus mocui ir siaip, skaiciau, kad per mazi
>> tarpai = izdegs voztuvai. Patarkit, turintys patirties.
>>
>> Ačiū.
>>