Tema: Re: Voztuvu reguliavimas
Autorius: Velnias
Data: 2012-05-13 08:52:03
Tirstesnis bus W50 ant darbines temperaturos.

Tokius pacius atsiliepimus galiu pasakyti apie Motul 10W40 pusiau 
sintetika - kazkada buvau tokius supyles i Suzuki RF600 - is karto pasijaute 
"barskesnis" variklio darbas ir kietai besijungiantys begiai. Paskui 
supyliau Total 10W40 pusiau sintetika - tai jausmas kad greiciu deze kas 
pakeite, begiai visai kitaip junginejasi ir barskejimo neliko. Tai vat ir 
neaisku, ar cia tik seni Suzukiai to Motul nemegsta, ar is tikruju jis 
kazkoks netoks.



"Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message 
news:jomsco$5pn$1@trimpas.omnitel.net...
Zodziu, nelabai ten voztuvuose problema turbut. Del greicio/galios 
susitvarkiau, juokinga, problema buvo kitur. Biski atgaminau kaip ir kas 
buvo, pamirsau jum paminet, kad po voztuvu reguliavimo kita diena keiciau 
tepala. Ta diena, kai reguliavau voztuvus ir uzvedziau, jokiu garsu atrodo 
nebuvo, tik pastebejau, kad dirba ne taip tolygiai ant laisvu (cia turbut 
del to ir reikia daryt karbu sinchronizacija po voztuvu reguliavimo).

Taigi del tepalo, sian atsukes galva pastebejau, kad sitas tepalas 
pastebimai skystesnis, nei tas kuris buvo pirma karta tikrinant voztuvus 
(ten galvoj duobutese yra biski jo pribege). Be to, permatvau su 
kitu/kitokiu tarpumaciu voztuvus - viskas mano sureguliuota ok, pagal spec.

Mano itarimas, kad senas seimininkas buvo supyles tirstesni tepala, o dabar, 
kai as supyliau skystesni (nors toki rekomenduoja manualas) - biski 
pagarsejo voztuvu darbas ir atsirado garsas prie paskirstymo dangtelio ir 
dar atsirado keli lasai tepalo tarp radiatoriaus ir vamzdelio susukimo. Ar 
tai realu, ka galvoju?

Pyliau, kaip ir parasyta - Motul 5100, 10W40, pusiau sintetika. Kai pirkau, 
sake, kad pilna sintetika, bet kaip ten is tikro - bbz. Jei tai realu, 
tuomet sita tepala mesiu nx (nieko tokio, bus pravalytas variklis, gaila tik 
80 LT, nors senas tepalas irgi super, nei trupinelio neradau, tik skystis, 
atvazinejau visa praeita vasara) ir pirksiu tirstesni, nes man tiesiog 
nepatinka tas zigulio garsas is paskirstymo dangtelio... Beja, kuris ten 
tirstesnis ant darbines temperaturos, W30 ar W50?



"Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message 
news:joeni1$st7$1@trimpas.omnitel.net...
Sveiki,

gal kas reguliavot voztuvus ant Suzuki GSF/Katana 600 (ar kitu su tokiu pat 
varikliu) ir galit duot patarimu? Savaitgali pareguliavau, bet neuzsirasiau 
nieko kas kaip buvo (zinau, reikejo, gailiuosi...). Padariau pagal 
specifikacija, ant salto variklio (per viduri nurodytu ribu - in ~0.13mm, ex 
~0.20mm, specifikacija sako - in 0.10-0.15mm ir ex 0.18-0.23mm) - vaziuoja, 
bet traukia gana prastai, daugiau 150 sunkiai, ant laisvu lyg po biski 
krenta ir krenta apsukos (gali uzkelt su idle screw, bet kazkaip pasilus 
vienaip ant salto kitaip dirba, netolygiai), girdisi nedidelis 
čiagždėjimas/triukšmas nuo ~ visu voztuvu/galvos (turbut del per dideliu 
tarpu?). Prisimenu tik kad visu voztuvu tarpai buvo mazesni nei 
specifikacijoje nurodytas minimumas, taigi tarpus padidinau visuose iki 
spec., tvarkiau nes gerai pasilus/pavazinejus 1/2 cilindre atsirasdavo 
čiagždėjimas (gana tylus, bet issiskirdavo, itariau, kad voztuvai, nes 
laisva grandine skambetu kitaip). Iki reguliavimo su traukimu/galia ir idle 
buvo viskas tvarkoje, daugiau niekas neliesta. Klausimas, gal tarpus geriau 
palikt mažesnius ar mano kitaiskas feeler gauge (tarpmatis) netikslus? Beja, 
gal kas zino kur galima Vilniuj nusipirkt feeler gauge (tuo atveju, jei mano 
kitaiskas neteisingas)? Bijau palikti per mažus tarpus, kad voztuvai i 
cilindrus neatsitrenktu susilus mocui ir siaip, skaiciau, kad per mazi 
tarpai = izdegs voztuvai. Patarkit, turintys patirties.

Ačiū.