Tema: Re: Voztuvu reguliavimas
Autorius: Rrr
Data: 2012-05-13 02:40:08
Zodziu, nelabai ten voztuvuose problema turbut. Del greicio/galios susitvarkiau, juokinga, problema buvo kitur. Biski atgaminau kaip ir kas buvo, pamirsau jum paminet, kad po voztuvu reguliavimo kita diena keiciau tepala. Ta diena, kai reguliavau voztuvus ir uzvedziau, jokiu garsu atrodo nebuvo, tik pastebejau, kad dirba ne taip tolygiai ant laisvu (cia turbut del to ir reikia daryt karbu sinchronizacija po voztuvu reguliavimo). 

Taigi del tepalo, sian atsukes galva pastebejau, kad sitas tepalas pastebimai skystesnis, nei tas kuris buvo pirma karta tikrinant voztuvus (ten galvoj duobutese yra biski jo pribege). Be to, permatvau su kitu/kitokiu tarpumaciu voztuvus - viskas mano sureguliuota ok, pagal spec.

Mano itarimas, kad senas seimininkas buvo supyles tirstesni tepala, o dabar, kai as supyliau skystesni (nors toki rekomenduoja manualas) - biski pagarsejo voztuvu darbas ir atsirado garsas prie paskirstymo dangtelio ir dar atsirado keli lasai tepalo tarp radiatoriaus ir vamzdelio susukimo. Ar tai realu, ka galvoju?

Pyliau, kaip ir parasyta - Motul 5100, 10W40, pusiau sintetika. Kai pirkau, sake, kad pilna sintetika, bet kaip ten is tikro - bbz. Jei tai realu, tuomet sita tepala mesiu nx (nieko tokio, bus pravalytas variklis, gaila tik 80 LT, nors senas tepalas irgi super, nei trupinelio neradau, tik skystis, atvazinejau visa praeita vasara) ir pirksiu tirstesni, nes man tiesiog nepatinka tas zigulio garsas is paskirstymo dangtelio... Beja, kuris ten tirstesnis ant darbines temperaturos, W30 ar W50?



"Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message news:joeni1$st7$1@trimpas.omnitel.net...
Sveiki,

gal kas reguliavot voztuvus ant Suzuki GSF/Katana 600 (ar kitu su tokiu pat varikliu) ir galit duot patarimu? Savaitgali pareguliavau, bet neuzsirasiau nieko kas kaip buvo (zinau, reikejo, gailiuosi...). Padariau pagal specifikacija, ant salto variklio (per viduri nurodytu ribu - in ~0.13mm, ex ~0.20mm, specifikacija sako - in 0.10-0.15mm ir ex 0.18-0.23mm) - vaziuoja, bet traukia gana prastai, daugiau 150 sunkiai, ant laisvu lyg po biski krenta ir krenta apsukos (gali uzkelt su idle screw, bet kazkaip pasilus vienaip ant salto kitaip dirba, netolygiai), girdisi nedidelis čiagždėjimas/triukšmas nuo ~ visu voztuvu/galvos (turbut del per dideliu tarpu?). Prisimenu tik kad visu voztuvu tarpai buvo mazesni nei specifikacijoje nurodytas minimumas, taigi tarpus padidinau visuose iki spec., tvarkiau nes gerai pasilus/pavazinejus 1/2 cilindre atsirasdavo čiagždėjimas (gana tylus, bet issiskirdavo, itariau, kad voztuvai, nes laisva grandine skambetu kitaip). Iki reguliavimo su traukimu/galia ir idle buvo viskas tvarkoje, daugiau niekas neliesta. Klausimas, gal tarpus geriau palikt mažesnius ar mano kitaiskas feeler gauge (tarpmatis) netikslus? Beja, gal kas zino kur galima Vilniuj nusipirkt feeler gauge (tuo atveju, jei mano kitaiskas neteisingas)? Bijau palikti per mažus tarpus, kad voztuvai i cilindrus neatsitrenktu susilus mocui ir siaip, skaiciau, kad per mazi tarpai = izdegs voztuvai. Patarkit, turintys patirties.

Ačiū.