Tema: Re: Voztuvu reguliavimas
Autorius: vedarinis
Data: 2012-05-14 00:26:39
As uz panasia suma daznu akciju senukuose metu sunoco 10w60 full sintetikos
uzsigaudau. Geras daiktas.

"Velnias"  parašė naujienų news:jooll8$ct3$1@trimpas.omnitel.net...

Nu tai pilk Total sintetika 10W50 is Robidalio (jei Kaunietis) arba Elf
sintetika 10W50 (100 Lt 4 ltr bikeshope) ir matysi ar yra koks efektas.

"Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message
Damn, tai koki daba pilt... Kito gamintojo ar tirstesni ar dar koki?