Tema: Re: Voztuvu reguliavimas
Autorius: Rrr
Data: 2012-05-10 12:54:03
Senukuose, tai cia kuriam skyriuj ieskot?

O nepameni ant kurios ribos buvo, ant specifikacijos minimumo ar maximumo, gal net turi uzsirases kazkur tiksliai kaip buvo?

Karbus zinau, kad reikia synchint, ant laisvu gal del to ir dirba netolygiai, bet del to neturetu dingti galia.

Pagrinde kas nervina, kad man variklis dirba negraziai (garsas), atsirado voztuvu čiagžderjimas, dirba netoli kaip žigulys, nors pries tai dirbo kaip sportinio moco variklis. Nu cia itariu del per dideliu tarpu...


"Didzkis" <didzkis@gmail.com> wrote in message news:jofjhk$eci$1@trimpas.omnitel.net...
> senukuose yra visai padorus už 6.99 ar panašiai.
> su tokiu ir dirbau, nes iš louis.de kol atvažiavo, jau ir darbai buvo baigti.
> 
> Tiesa, ar žinai kad po reguliavimo reikia sinchronizuot karbus ?
> 
> 
> 
> tik susitikrinau tarpus, reguliuot nereguliavau.
> keletas išmetimo vožtuvų ant max ribos, keli įsiurbimo ant min ribos.
> sekančią žiemą reikės reguliuotis.
> 
> 
> 
> On 2012.05.10 00:28, Rrr wrote:
>> Sveiki,
>>
>> gal kas reguliavot voztuvus ant Suzuki GSF/Katana 600 (ar kitu su tokiu pat varikliu) ir galit duot patarimu? Savaitgali pareguliavau, bet neuzsirasiau nieko kas kaip buvo (zinau, reikejo, gailiuosi...). Padariau pagal specifikacija, ant salto variklio (per viduri nurodytu ribu - in ~0.13mm, ex ~0.20mm, specifikacija sako - in 0.10-0.15mm ir ex 0.18-0.23mm) - vaziuoja, bet traukia gana prastai, daugiau 150 sunkiai, ant laisvu lyg po biski krenta ir krenta apsukos (gali uzkelt su idle screw, bet kazkaip pasilus vienaip ant salto kitaip dirba, netolygiai), girdisi nedidelis čiagždėjimas/triukšmas nuo ~ visu voztuvu/galvos (turbut del per dideliu tarpu?). Prisimenu tik kad visu voztuvu tarpai buvo mazesni nei specifikacijoje nurodytas minimumas, taigi tarpus padidinau visuose iki spec., tvarkiau nes gerai pasilus/pavazinejus 1/2 cilindre atsirasdavo čiagždėjimas (gana tylus, bet issiskirdavo, itariau, kad voztuvai, nes laisva grandine skambetu kitaip). Iki reguliavimo su traukimu/gal
> ia ir idle buvo viskas tvarkoje, daugiau niekas neliesta. Klausimas, gal tarpus geriau palikt mažesnius ar mano kitaiskas feeler gauge (tarpmatis) netikslus? Beja, gal kas zino kur galima Vilniuj nusipirkt feeler gauge (tuo atveju, jei mano kitaiskas neteisingas)? Bijau palikti per mažus tarpus, kad voztuvai i cilindrus neatsitrenktu susilus mocui ir siaip, skaiciau, kad per mazi tarpai = izdegs voztuvai. Patarkit, turintys patirties.
>>
>> Ačiū.