Tema: Re: Voztuvu reguliavimas
Autorius: Rrr
Data: 2012-05-10 19:33:20
"tvarkiau nes gerai pasilus/pavazinejus 1/2 cilindre atsirasdavo čiagždėjimas (gana tylus, bet issiskirdavo, itariau, kad voztuvai, nes laisva grandine skambetu kitaip)."

+

sita moca turiu tik metus, neaisku kas ir kaip daryta, tas ciagzdejimas atsirado tik praeito sezono gale. Jau pakeiciau vairo guolius, sankaba, tepala, isvaliau karbus, K&N filtra isploviau ir sutepiau su K&N recharger kit'u (kaip cia visi sake kad butina). Tai galvoju ir voztuvus reik prainspektuot.