Tema: Re: Voztuvu reguliavimas
Autorius: dpi
Data: 2012-05-25 15:13:28
Na as galvoju kada reiks prisiruost, bet va iranki konstruotis, be to garaze netinka - prisidumys, lauke reiketu. Smulkios kliutys taip sakant. Pries tai galvoju gal verta perrinkt, isvalyt tik truputi baisoka.
Nu ir YVLas va parekomendavo kad servise pigu, tik 300lt, gal neverta paciam?

"Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message news:jpnrs9$cku$1@trimpas.omnitel.net...
Na, as jam nereguliavau/nieko nesitariau. Kitiem tikrai nenoriu apsiimt kazko daryt, dar kas netycia nesigaus (man kaip visada zapadlo visada buna). Kai savo, tai gali zaistis, neiseis kas - px, o kai kitam - visai kas kita. Nors aisku, ten juoku darbas tuos 3 varztus pasukiot, bet vis tiek.

P.S. Del savo, tai po visu regulaivimu vaziuoja gerai - vazineju kasdien i darba ir ne tik.