Tema: Re: Voztuvu reguliavimas
Autorius: Tomas
Data: 2012-05-14 17:17:18
bandyk tirstesni ir tikekis, kad nebuvo daktarelio kokio ipilta.

"Rrr"  wrote in message news:joqr44$brb$1@trimpas.omnitel.net...

Nu pilnos sintetikos as nepilsiu turbut, tiesiog abejoju ar verta 97 metu 
mocui pilt toki tepala ir ar is jo didele nauda/pagalba, manau uzteks pusiau 
sintetikos. As nebent noriu dabartini 10W40 pakeist i tirstesni, koki 15W50, 
del skelidziamio didesnio variklio triuksmo nei pries tai (turbut buvo 
supiltas tirstesnis, nes vizualiai pastebejau, kad sitas skystesnis, nei 
pries tai buves).

O siaip, viskas dabar kaip ir normaliai su mocu. Antra karta tikrindamas 
voztuvus, labiau link rekomenduojamo minimalaus tarpo nustaciau visus 
voztuvus (pertikrinau visus tarpus 3 kartus, pries uzsukdamas dangti) ir 
galvos beveik nesigirdi, čiakšejimo pirmam cilindre irgi nebeliko. Bet is 
paskirstymo vis tiek biski didesnis garsas eina nei pries tai, nu bet cia 
del skystesnio tepalo bus.

P.S. Nieko, dabar karbus nusukt isrinkt, isvalyt, galva nusukt sureguliuot 
voztuvus ir atgal viska susukt - kaip du pirstus apmyzt. Kitiem 
nemokantiem - sekmes susimokant servisam ir nieko nemokant. :-D Dabar reik 
senukuose nusipirkt slangeliu ir pasigamint savadarbi prietaisa karbam 
synchint. :-D

Dar stovi n metu neliestas tevo FJ1100, reiks po sito tuom uzsiimt, nes ten 
karbai niekad nevalyti, tevas buvo atsukes, paziurejo kad baisu is vidaus 
karbuose ir susuko atgal issigandes kiek ten darbo reik, viduj kaip 
prisikta. :-D



"Tomas" <t.s@takas.ltu> wrote in message 
news:joqkon$304$1@trimpas.omnitel.net...
> bl vel tas pats, nors jau buvo sneketa n kartu. sintetika ar 1/2sintetika
> px, svarbu, kad nebutu frikcija mazinanciu priedu, kas turi zymejima ant
> pakuotes. Tie visi turbo priedai dazniau pasitaiko sherpatriebiniuose 
> tepalu
> branduose.
> pilk mobila, totali ar pan., isbandyta ir seniai isdiskutuota. man px, ka
> sakys icetom, bet "motocikliniai" tepalai pilstomi toj pacioj linijoj,
> internetuose ta info nesunkiai randama, buvo ir komentaru is paciu imoniu
> vidaus.
>
> "pracyvnas" <prispaminkit@gmail.com> parašė naujienų
> pranešime:joq4o6$cjr$1@trimpas.omnitel.net...
>>a tikrai taipjau px?
>>
>> Be careful not to use synthetic oils, "energy conserving" oils, or
>> additives with "friction modifiers" unless they are specifically designed
>> for use in a motorcycle.
>>
>> http://www.portablepct.com/fastlarry/banditfaq.htm#fluids
>>
>> "Velnias"  wrote in message news:jopvm5$986$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> Tai jei motociklini tepala pirksi jie ir skirti buna slapioms sankaboms,
>> px
>> ar sintetika ar pusiau sintetika.
>>
>>
>> "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message
>> news:jop9no$tbu$1@trimpas.omnitel.net...
>> Nu as su pilna sintetika biski prisibijau, pas mane slapia sankaba, tai
>> asmeniskai jau buvo sankaba pradejusi buksuot, net neziurejas pirkau 
>> nauja
>> ir sudejau. Sudejas pamaciau, kad senos dar koks puse like lyginant su
>> nauja...
>>
>> Nu sian dar vaziavau, tai puse velnio tas variklio darbas/garsas, tik 
>> reik
>> synchint karbus butinai kuo greiciau...
>>
>>
>>
>> "vedarinis" <vedarai@kaip.gerai> wrote in message
>> news:jop8uf$snt$1@trimpas.omnitel.net...
>>> As uz panasia suma daznu akciju senukuose metu sunoco 10w60 full
>>> sintetikos
>>> uzsigaudau. Geras daiktas.
>>>
>>> "Velnias"  parašė naujienų news:jooll8$ct3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> Nu tai pilk Total sintetika 10W50 is Robidalio (jei Kaunietis) arba Elf
>>> sintetika 10W50 (100 Lt 4 ltr bikeshope) ir matysi ar yra koks efektas.
>>>
>>>
>>> "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message
>>> news:jooabg$4t1$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Damn, tai koki daba pilt... Kito gamintojo ar tirstesni ar dar koki?
>>>
>>>
>>> "Velnias" <laiskas.velniui@gmail_.com> wrote in message
>>> news:joni63$hev$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Tirstesnis bus W50 ant darbines temperaturos.
>>>>
>>>> Tokius pacius atsiliepimus galiu pasakyti apie Motul 10W40 pusiau
>>>> sintetika - kazkada buvau tokius supyles i Suzuki RF600 - is karto
>>>> pasijaute
>>>> "barskesnis" variklio darbas ir kietai besijungiantys begiai. Paskui
>>>> supyliau Total 10W40 pusiau sintetika - tai jausmas kad greiciu deze 
>>>> kas
>>>> pakeite, begiai visai kitaip junginejasi ir barskejimo neliko. Tai vat
>>>> ir
>>>> neaisku, ar cia tik seni Suzukiai to Motul nemegsta, ar is tikruju jis
>>>> kazkoks netoks.
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message
>>>> news:jomsco$5pn$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Zodziu, nelabai ten voztuvuose problema turbut. Del greicio/galios
>>>> susitvarkiau, juokinga, problema buvo kitur. Biski atgaminau kaip ir 
>>>> kas
>>>> buvo, pamirsau jum paminet, kad po voztuvu reguliavimo kita diena
>>>> keiciau
>>>> tepala. Ta diena, kai reguliavau voztuvus ir uzvedziau, jokiu garsu
>>>> atrodo
>>>> nebuvo, tik pastebejau, kad dirba ne taip tolygiai ant laisvu (cia
>>>> turbut
>>>> del to ir reikia daryt karbu sinchronizacija po voztuvu reguliavimo).
>>>>
>>>> Taigi del tepalo, sian atsukes galva pastebejau, kad sitas tepalas
>>>> pastebimai skystesnis, nei tas kuris buvo pirma karta tikrinant 
>>>> voztuvus
>>>> (ten galvoj duobutese yra biski jo pribege). Be to, permatvau su
>>>> kitu/kitokiu tarpumaciu voztuvus - viskas mano sureguliuota ok, pagal
>>>> spec.
>>>>
>>>> Mano itarimas, kad senas seimininkas buvo supyles tirstesni tepala, o
>>>> dabar,
>>>> kai as supyliau skystesni (nors toki rekomenduoja manualas) - biski
>>>> pagarsejo voztuvu darbas ir atsirado garsas prie paskirstymo dangtelio
>>>> ir
>>>> dar atsirado keli lasai tepalo tarp radiatoriaus ir vamzdelio susukimo.
>>>> Ar
>>>> tai realu, ka galvoju?
>>>>
>>>> Pyliau, kaip ir parasyta - Motul 5100, 10W40, pusiau sintetika. Kai
>>>> pirkau,
>>>> sake, kad pilna sintetika, bet kaip ten is tikro - bbz. Jei tai realu,
>>>> tuomet sita tepala mesiu nx (nieko tokio, bus pravalytas variklis, 
>>>> gaila
>>>> tik
>>>> 80 LT, nors senas tepalas irgi super, nei trupinelio neradau, tik
>>>> skystis,
>>>> atvazinejau visa praeita vasara) ir pirksiu tirstesni, nes man tiesiog
>>>> nepatinka tas zigulio garsas is paskirstymo dangtelio... Beja, kuris 
>>>> ten
>>>> tirstesnis ant darbines temperaturos, W30 ar W50?
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message
>>>> news:joeni1$st7$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Sveiki,
>>>>
>>>> gal kas reguliavot voztuvus ant Suzuki GSF/Katana 600 (ar kitu su tokiu
>>>> pat
>>>> varikliu) ir galit duot patarimu? Savaitgali pareguliavau, bet
>>>> neuzsirasiau
>>>> nieko kas kaip buvo (zinau, reikejo, gailiuosi...). Padariau pagal
>>>> specifikacija, ant salto variklio (per viduri nurodytu ribu - in
>>>> ~0.13mm,
>>>> ex
>>>> ~0.20mm, specifikacija sako - in 0.10-0.15mm ir ex 0.18-0.23mm) -
>>>> vaziuoja,
>>>> bet traukia gana prastai, daugiau 150 sunkiai, ant laisvu lyg po biski
>>>> krenta ir krenta apsukos (gali uzkelt su idle screw, bet kazkaip 
>>>> pasilus
>>>> vienaip ant salto kitaip dirba, netolygiai), girdisi nedidelis
>>>> čiagždėjimas/triukšmas nuo ~ visu voztuvu/galvos (turbut del per 
>>>> dideliu
>>>> tarpu?). Prisimenu tik kad visu voztuvu tarpai buvo mazesni nei
>>>> specifikacijoje nurodytas minimumas, taigi tarpus padidinau visuose iki
>>>> spec., tvarkiau nes gerai pasilus/pavazinejus 1/2 cilindre atsirasdavo
>>>> čiagždėjimas (gana tylus, bet issiskirdavo, itariau, kad voztuvai, nes
>>>> laisva grandine skambetu kitaip). Iki reguliavimo su traukimu/galia ir
>>>> idle
>>>> buvo viskas tvarkoje, daugiau niekas neliesta. Klausimas, gal tarpus
>>>> geriau
>>>> palikt mažesnius ar mano kitaiskas feeler gauge (tarpmatis) netikslus?
>>>> Beja,
>>>> gal kas zino kur galima Vilniuj nusipirkt feeler gauge (tuo atveju, jei
>>>> mano
>>>> kitaiskas neteisingas)? Bijau palikti per mažus tarpus, kad voztuvai i
>>>> cilindrus neatsitrenktu susilus mocui ir siaip, skaiciau, kad per mazi
>>>> tarpai = izdegs voztuvai. Patarkit, turintys patirties.
>>>>
>>>> Ačiū.
>>>>
>
>