Tema: Re: Voztuvu reguliavimas
Autorius: Rrr
Data: 2012-05-13 15:44:32
Damn, tai koki daba pilt... Kito gamintojo ar tirstesni ar dar koki?


"Velnias" <laiskas.velniui@gmail_.com> wrote in message news:joni63$hev$1@trimpas.omnitel.net...
> Tirstesnis bus W50 ant darbines temperaturos.
> 
> Tokius pacius atsiliepimus galiu pasakyti apie Motul 10W40 pusiau 
> sintetika - kazkada buvau tokius supyles i Suzuki RF600 - is karto pasijaute 
> "barskesnis" variklio darbas ir kietai besijungiantys begiai. Paskui 
> supyliau Total 10W40 pusiau sintetika - tai jausmas kad greiciu deze kas 
> pakeite, begiai visai kitaip junginejasi ir barskejimo neliko. Tai vat ir 
> neaisku, ar cia tik seni Suzukiai to Motul nemegsta, ar is tikruju jis 
> kazkoks netoks.
> 
> 
> 
> "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message 
> news:jomsco$5pn$1@trimpas.omnitel.net...
> Zodziu, nelabai ten voztuvuose problema turbut. Del greicio/galios 
> susitvarkiau, juokinga, problema buvo kitur. Biski atgaminau kaip ir kas 
> buvo, pamirsau jum paminet, kad po voztuvu reguliavimo kita diena keiciau 
> tepala. Ta diena, kai reguliavau voztuvus ir uzvedziau, jokiu garsu atrodo 
> nebuvo, tik pastebejau, kad dirba ne taip tolygiai ant laisvu (cia turbut 
> del to ir reikia daryt karbu sinchronizacija po voztuvu reguliavimo).
> 
> Taigi del tepalo, sian atsukes galva pastebejau, kad sitas tepalas 
> pastebimai skystesnis, nei tas kuris buvo pirma karta tikrinant voztuvus 
> (ten galvoj duobutese yra biski jo pribege). Be to, permatvau su 
> kitu/kitokiu tarpumaciu voztuvus - viskas mano sureguliuota ok, pagal spec.
> 
> Mano itarimas, kad senas seimininkas buvo supyles tirstesni tepala, o dabar, 
> kai as supyliau skystesni (nors toki rekomenduoja manualas) - biski 
> pagarsejo voztuvu darbas ir atsirado garsas prie paskirstymo dangtelio ir 
> dar atsirado keli lasai tepalo tarp radiatoriaus ir vamzdelio susukimo. Ar 
> tai realu, ka galvoju?
> 
> Pyliau, kaip ir parasyta - Motul 5100, 10W40, pusiau sintetika. Kai pirkau, 
> sake, kad pilna sintetika, bet kaip ten is tikro - bbz. Jei tai realu, 
> tuomet sita tepala mesiu nx (nieko tokio, bus pravalytas variklis, gaila tik 
> 80 LT, nors senas tepalas irgi super, nei trupinelio neradau, tik skystis, 
> atvazinejau visa praeita vasara) ir pirksiu tirstesni, nes man tiesiog 
> nepatinka tas zigulio garsas is paskirstymo dangtelio... Beja, kuris ten 
> tirstesnis ant darbines temperaturos, W30 ar W50?
> 
> 
> 
> "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message 
> news:joeni1$st7$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveiki,
> 
> gal kas reguliavot voztuvus ant Suzuki GSF/Katana 600 (ar kitu su tokiu pat 
> varikliu) ir galit duot patarimu? Savaitgali pareguliavau, bet neuzsirasiau 
> nieko kas kaip buvo (zinau, reikejo, gailiuosi...). Padariau pagal 
> specifikacija, ant salto variklio (per viduri nurodytu ribu - in ~0.13mm, ex 
> ~0.20mm, specifikacija sako - in 0.10-0.15mm ir ex 0.18-0.23mm) - vaziuoja, 
> bet traukia gana prastai, daugiau 150 sunkiai, ant laisvu lyg po biski 
> krenta ir krenta apsukos (gali uzkelt su idle screw, bet kazkaip pasilus 
> vienaip ant salto kitaip dirba, netolygiai), girdisi nedidelis 
> čiagždėjimas/triukšmas nuo ~ visu voztuvu/galvos (turbut del per dideliu 
> tarpu?). Prisimenu tik kad visu voztuvu tarpai buvo mazesni nei 
> specifikacijoje nurodytas minimumas, taigi tarpus padidinau visuose iki 
> spec., tvarkiau nes gerai pasilus/pavazinejus 1/2 cilindre atsirasdavo 
> čiagždėjimas (gana tylus, bet issiskirdavo, itariau, kad voztuvai, nes 
> laisva grandine skambetu kitaip). Iki reguliavimo su traukimu/galia ir idle 
> buvo viskas tvarkoje, daugiau niekas neliesta. Klausimas, gal tarpus geriau 
> palikt mažesnius ar mano kitaiskas feeler gauge (tarpmatis) netikslus? Beja, 
> gal kas zino kur galima Vilniuj nusipirkt feeler gauge (tuo atveju, jei mano 
> kitaiskas neteisingas)? Bijau palikti per mažus tarpus, kad voztuvai i 
> cilindrus neatsitrenktu susilus mocui ir siaip, skaiciau, kad per mazi 
> tarpai = izdegs voztuvai. Patarkit, turintys patirties.
> 
> Ačiū. 
>