Tema: Re: Voztuvu reguliavimas
Autorius: Night
Data: 2012-05-10 21:32:20
150 tai cia zebai, siandien savo kiaule i autostrada isvariau - 130 ir tai 
labai sunkiai, nu bet furas visas aplenkiau :)

"Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message 
news:joeni1$st7$1@trimpas.omnitel.net...
Sveiki,

gal kas reguliavot voztuvus ant Suzuki GSF/Katana 600 (ar kitu su tokiu pat 
varikliu) ir galit duot patarimu? Savaitgali pareguliavau, bet neuzsirasiau 
nieko kas kaip buvo (zinau, reikejo, gailiuosi...). Padariau pagal 
specifikacija, ant salto variklio (per viduri nurodytu ribu - in ~0.13mm, ex 
~0.20mm, specifikacija sako - in 0.10-0.15mm ir ex 0.18-0.23mm) - vaziuoja, 
bet traukia gana prastai, daugiau 150 sunkiai, ant laisvu lyg po biski 
krenta ir krenta apsukos (gali uzkelt su idle screw, bet kazkaip pasilus 
vienaip ant salto kitaip dirba, netolygiai), girdisi nedidelis 
čiagždėjimas/triukšmas nuo ~ visu voztuvu/galvos (turbut del per dideliu 
tarpu?). Prisimenu tik kad visu voztuvu tarpai buvo mazesni nei 
specifikacijoje nurodytas minimumas, taigi tarpus padidinau visuose iki 
spec., tvarkiau nes gerai pasilus/pavazinejus 1/2 cilindre atsirasdavo 
čiagždėjimas (gana tylus, bet issiskirdavo, itariau, kad voztuvai, nes 
laisva grandine skambetu kitaip). Iki reguliavimo su traukimu/galia ir idle 
buvo viskas tvarkoje, daugiau niekas neliesta. Klausimas, gal tarpus geriau 
palikt mažesnius ar mano kitaiskas feeler gauge (tarpmatis) netikslus? Beja, 
gal kas zino kur galima Vilniuj nusipirkt feeler gauge (tuo atveju, jei mano 
kitaiskas neteisingas)? Bijau palikti per mažus tarpus, kad voztuvai i 
cilindrus neatsitrenktu susilus mocui ir siaip, skaiciau, kad per mazi 
tarpai = izdegs voztuvai. Patarkit, turintys patirties.

Ačiū.