Tema: Re: Voztuvu reguliavimas
Autorius: Rrr
Data: 2012-05-10 14:37:38
O mes cia kalbam apie ta pati Suzuki GSF/Katana 600? Jei taip, tai kaip
variklis dirba? Nes pas mane per garsiai voztuvai uzia, anksciau tikrai
dirbo tyliai motociklo priekine dalis/variklis (apie is duslintuvo
einanti garsa nekalbu)... Negali but kazkas isideveje voztuvuose ir del
to tarpai buvo palikti mazesni, nei sako specifikacija? Nes sita moca
turiu tik apie metus, kas buvo daryta - nezinau. Fak kaip gaila, kad
neuzsirasiau bent vieno cilindro tarpu kazkur, buciau patvarkes tik ta
viena cilindra kuris neramino pagal kitus ir butu buve OK...