Tema: Re: geriausios bt ausinės yra - ?
Autorius: Bronco
Data: 2019-07-24 01:04:53
On 2019-07-23 00:49, Dainiushas wrote:
> aš tik nelabai suprantu kokia problema dviračiu važiuot su laidinėm ir
> nekompresuot sau smegenų. Aš važinėju su senn IE8

Ir tau taip patogu? Problemos tai gal nėra, bet patogumas tai
nesuderinamas su fengshui principais :) Lipi nuo dviračio, turi
nusiimti, lipi ant jo, vėl įsidėti. Jei telefas be skylės, tai dar ir
adapterį reik turėti. Nebent telefoną visą laiką kišenėje laikyti, bet
nafig to reikia, kai tai nepatogu ir kai yra specialus tašiukas ant rėmo
telefonui?

Žodžiu, visiems skirtingai, bet man laidinės ant dviračio po belaidžių
jau yra ne sprendimas.