Tema: Re: geriausios bt ausinės yra - ?
Autorius: Kesha
Data: 2019-06-13 14:24:42
on 2019.06.13, xsas supposed :
> Sveiki,
>
> kadangi linkas buvo viešas, tai taip pat pasinaudojau... AČIŪ.
>
> P.S. kažkodėl 3 knygos išarchyvuojant išmetė klaidą..
> Gaila, ypač Baltaragio malūno...
> Gal būtų galimybė jas atskirai suspausti ir ten pat pasharinti..?
>
> Dėkui

šiaip linkas ne viešas, kopijuot draudžiama, tipo nusikopijuoji
paklausai, jei tiko, tai bėgi pirkt originalų ar mokėt LATGAI ;)
šiaip turiu praktiškai tą patį pamėtyta ir išarchyvuota, tik gal kai
kur nesutapimas bus nes dydis vos mažesnis, bet užtat galima išvis po
failą kopint.
linkas 30 dienų:
https://www.myqnapcloud.com/smartshare/03459jj68289q7stt98015b138695j6l_4pTV2yB
tik nepamiškite poto ištrinti ir bla bla bla... :)