Tema: Re: geriausios bt ausinės yra - ?
Autorius: Kesha
Data: 2019-06-11 13:38:56
Spakainas pretended :
> Kas ką naudojat? ACiliepimai? Reikia android rageliui. Tos kur po vieną -
> jaučiu lengva pamest? Gal reik ant laido sujungtas pirkt? Kas ten su
> batarkėm? Apskritai bet kokia patirtis welkominama.
> Biudžetas - bbž, pidesokas gal koks?
> Ačiū

kiek naudojau, tai "balnai" labiausiai prilipo (nes nereikia pastoviai
laikyti ausyse, užtenka vieną įsikišt į ausį ir pašnekėt), dabar
apsistojęs ant 1more triple drive E1001BT, kaina daugiau kaip 2x
viršyja tavo numatytą biudžetą, batarkė laiko kažkur 3-4 dienas (nuo
ryto iki vakaro įjungtos), ausinės be magneto, t.y. nesulimpa... garso
kokybė, tai kol kas geriausia iš tokio tipo ką esu girdėjęs
bliutūpinio...
prieš tai aukey panašias naudojau EP-B48, batarkė truputį ilgiau laikė
(4-5 dienos), bet užkniso klijuot (nei iš šio nei iš to nulūžta kur
laidas jungiasi prie balno, tai gavo DQ, 1more gali į mazgą surišt ir
nieko joms :)
xiaomio MI NECKBAND pigesnės ir kaip ir nieko (naudoju ne aš) laiko
panašiai, su magnetais, t.y. sulimpa nugarėlėm ausinės, gan patogu :)
meizu EP52, panašios į xiaomį, turėt turiu, bet kol kas nedaėjo reikalo
išbandyt (1more okupavo ausis), šiaip jų kitoks truputį įdėjimas į
ausį, todėl pastoviai kaišiot į ausis truputį problematiškiau.
jbl dive, jas naudoju knygoms kai dirbu sodyboje (nes garso kokybė
nelabai), bei reikia jas pastoviai ant ausų laikyt, pliusas nieko
nebijo, gali nardyt, bėgiot, šokinėt, kūliais vartytis :) laiko 6-8
valandas pastoviai klausant.

Beje balnai, pastoviai klausant, panašiai laiko 6-10 val., priklausomai
nuo modelio.

aukey pigiausios, laiko batarkė ilgiausiai, bet per gležnos bent jau
man :)
xiaomi ir meizu identiškos
jbl brungios ir garsas ne koks (knygoms sueina)
1more - zjbs, bet brungios