Tema: Re: geriausios bt ausinės yra - ?
Autorius: Dainiushas
Data: 2019-06-11 15:44:14
tai realiai tas BT px, bet šiam momentui turiu LG G5 su B&O bei FiiO
X5II bei UE900, tan gi mandri DAC'ai bei stiprintuvai, tai jaučiu paėmus
BT ausines už 200 upgreidas paliubomu nesigautų. O kartais norisi.... :)

Gi ten audioknygoms klausyt, tai turbūt reikia žiūrėt kad patogu  būtų
ir akumas laikytų kuo ilgiau.