Tema: Re: geriausios bt ausinės yra - ?
Autorius: Bronco
Data: 2019-06-20 15:55:51
Tai tik klausimas ar čia bagas, ar fyčia :) Vakar gavau, įkroviau,
paklausiau muzikos gana garsiai kokią valandą, o šiandien vos užsidėjus
iškart pasakė balsu, jog baterijos įkrova 50% :/

Reiks visai nusodint ir įkraut su pajungtu USB testeriu ir pažiūrėt kiek
ten aliektros sulįs. Sulyginus su oficialiai skelbiama akumo talpa
iškart bus viskas aišku.

p.s. Amazonui gali grąžint be problemų per 30 dienų.