Tema: Re: geriausios bt ausinės yra - ?
Autorius: Kesha
Data: 2019-06-11 14:04:36
Spakainas pretended :
> Aš kaip tik dabar laidines tokias naudoju 1more E1001 Triple Driver, garsas
> tenkina. Ačiū, įsidėsiu omenin.
> Žiūriu abrozdėlius - o tai tos atsikišusios razdatkės netrukdo? Patogu
> naudotis? Iš pirmo žvilgsnio kažkaip keistai atrodo.
> Dėl surišimo į mazgą tai hz - maniškių dabar kaip tik vienos laidas nulūžo,
> matyt truktelėjau kažkur, kairys kanalas nebeveikia (pernai pirktos, naudoju
> kasdien). Regis netampiau labai, bbž.

į mazgą pats "balnas" rišasi :)
o laideliai nuo "balno" link ausinių pas visas plius minus vienodi,
t.y. nutraukt įmanoma :)
šiaip pas 1more norėtūsi truputį ilgesnio to balno, bent jau man :)
a ir dar, pas 1more usb-c pakrovimas, turi quick chargą, tipo jei reik
per kelias min porai val pasikrauna.