Tema: Re: geriausios bt ausinės yra - ?
Autorius: Spakainas
Data: 2019-07-22 08:13:56
Žodžiu, numirė visai - neįsijungia niekaip, lemputė sumirksi ir viskas.
Visaip išbandžiau. Supakavau, grąžinu amazonui. Gal ir gerai, reiks
ieškot kažko su ilgiau laikančia batareika.

Pasiūlymai? :) Kaina tarkim px, nu ne tai kad labai px, bet už gerą
daiktą pasirengęs biškį daugiau sumokėt, kad visapusiškai tenkintų.
Bronko, kokias tu ten užsisakei?