Tema: Re: geriausios bt ausinės yra - ?
Autorius: Spakainas
Data: 2019-06-11 13:53:14
Aš kaip tik dabar laidines tokias naudoju 1more E1001 Triple Driver,
garsas tenkina. Ačiū, įsidėsiu omenin.
Žiūriu abrozdėlius - o tai tos atsikišusios razdatkės netrukdo? Patogu
naudotis? Iš pirmo žvilgsnio kažkaip keistai atrodo.
Dėl surišimo į mazgą tai hz - maniškių dabar kaip tik vienos laidas
nulūžo, matyt truktelėjau kažkur, kairys kanalas nebeveikia (pernai
pirktos, naudoju kasdien). Regis netampiau labai, bbž.