Tema: Re: geriausios bt ausinės yra - ?
Autorius: Kesha
Data: 2019-07-16 08:26:41
Bronco explained on 2019.07.16 :

> Žodžiu, istorijos atomazga - ausinės skamba neblogai, kiek laiko gyvena
> baterija taip ir nepatikrinau, nes plonų laidelių minusas vos nepavirto 100
> EUR nuostoliais :) Vos nenuroviau vienos ausinės nusiimdamas šalmą. Kaip ir
> įtariau, anksčiau ar vėliau jos įsipainios į šalmo tvirtinimo dirželius.

blogos mintys, tai ir materilizavosi poto :)

> Pirmą kartą tokį išbandymą atlaikė, bet daugiau rizikuoti nebeliko noro,
> grąžinu Amazonui. Čia jų tas konstrukcinis gležnumas tikrai yra minusas.
> Namie ar lėktuve klausyti muziką jos puikiai tinka, nes lengvos, mažai vietos
> užima, skamba padoriai, bet tikrai ne aktyviam sportui jos pritaikytos.

tai sportuok be galvos apdangalo :)
šiaip jei jau taip intensyviai sportuoti, tai jbl endurance dive labiau
tinkami, su jais net ir plaukiot gali, juos būtent ir naudoju, bet ne
muzikai, o knygų skaitymui :)
Bet su 1more jiems sunku konkuruoti muzikos klausyme :)

> Na o bet tačiau, šių ausinių dėka supratęs, kaip figovai skamba mano senos BT
> ausinės, kelionėms pasiėmiau Sony WH-1000XM3, o dviračiui reiks kažką kitą
> susirast. Manau, tinkamiausios būtų iš viso belaidės kažkokios, ale Airpods
> style. Reiks paguglint kas ten gerai iš tokio tipo ausinių skamba.

guli va tie soniai net neišpakuoti dar dėžutėje ir vis nedaeina rankos
pasibandyti... :)
nu airpodsai su muzika irgi nedaug jie ten turi bendro kažko... nors
yra kurie ir giria, kaip gerai skamba... :) be to ne visose ausyse jie
ten nori kabėti :)