Tema: Re: geriausios bt ausinės yra - ?
Autorius: Dainiushas
Data: 2019-07-22 08:25:37
tai, kad net pas žanro grandus su autonomija ne stebuklai
https://en-us.sennheiser.com/truewireless-details

beje, apie šitas skaitinėjau review, išvaida kaip supratau tokia kokios
galima tikėtis - garsiakalbiai nors ir teisingi, leketronika tilpo tik
tokia, kad visas garsas jaučiasi galvos viduj. ne kažką vienu žodžiu,
panašu teks dar kurį laiką pasikankint su laidais.