Tema: Re: geriausios bt ausinės yra - ?
Autorius: Bronco
Data: 2019-07-16 05:08:51
On 2019-06-29 20:34, Bronco wrote:

> Visumoje geros ausinės, patogios, skamba gerai, kiek tai realu tikėtis
> iš BT kamštukų, reiškia tikslas pasiektas :) Tik man tie laideliai, ant
> kurių kabo abu "kamštukai", tai pasitikėjimo nekelia kažkaip :/ Labai
> jau jie ploni ir gležnais atrodo :/ Baisu kur užkabinus nenutrauk. O
> ausinės dažnai užsikabina už dviratininko šalmo tvirtinimo diržų, tad
> rizika nuraut tikrai egzistuoja. Reiks kažkaip pasaugot :)

Žodžiu, istorijos atomazga - ausinės skamba neblogai, kiek laiko gyvena
baterija taip ir nepatikrinau, nes plonų laidelių minusas vos nepavirto
100 EUR nuostoliais :) Vos nenuroviau vienos ausinės nusiimdamas šalmą.
Kaip ir įtariau, anksčiau ar vėliau jos įsipainios į šalmo tvirtinimo
dirželius.

Pirmą kartą tokį išbandymą atlaikė, bet daugiau rizikuoti nebeliko noro,
grąžinu Amazonui. Čia jų tas konstrukcinis gležnumas tikrai yra minusas.
Namie ar lėktuve klausyti muziką jos puikiai tinka, nes lengvos, mažai
vietos užima, skamba padoriai, bet tikrai ne aktyviam sportui jos
pritaikytos.

Na o bet tačiau, šių ausinių dėka supratęs, kaip figovai skamba mano
senos BT ausinės, kelionėms pasiėmiau Sony WH-1000XM3, o dviračiui reiks
kažką kitą susirast. Manau, tinkamiausios būtų iš viso belaidės
kažkokios, ale Airpods style. Reiks paguglint kas ten gerai iš tokio
tipo ausinių skamba.