Tema: Re: geriausios bt ausinės yra - ?
Autorius: Spakainas
Data: 2019-07-16 08:56:47
Jo, man tie laidukai irgi nelabai patinka, galėjo storesnius ir
rimtesnius padaryt.
Batarkė irgi neblizga iš principo. Dienos man niekaip neatlaiko, gal
labiau pusdienį. Šiaip tikrai keista, nes galėtų į tuos pakankamai
nemažus cilindrus sumontuot tikrai solidžią bateriją, kad nesiprainant
pakaktų vakare į laidą įkišt ir turėt visai dienai prie bet kokių
sąlygų. Praliotas dizaine kaip minimum.
Bet skamba gerai, tas ir sulaiko nuo grąžinimo kol kas :)