Tema: Re: gal jau kas Samsung Galaxy 3 isigijote?
Autorius: VNO
Data: 2012-06-28 13:34:08
> Cia panasiai gaunasi kaip ir su fotikais, kiti didina tai ir as didinsiu ir px vaizdo kokybe, bet
> turesiu daug megapikseliu ir visi bus laimingi. Man daugiau panasu begima su banda.

cia priklauso is kuriostu puses :)
o man pasanu i pinigu daryma ir pardavimu didinima.

> Gal baig pisti prota ir vaizduoti kad zinai mano etalonus, kai to absoliuciai nerauki? Tikriausiai
> tau smaguma kelia ciklintis ant Apple. Eik pasidaryk maike "I hate apple" ir pavaiksciok Gedimino

oj koks nervuotas:) sugedo kas ar siaip vitaminu truksta?
matomai su atmintim kazk as blogai, tai priminsiu tau, proto nepisejau:
1. paminetas buvo nauju telefonudidumas, kurisjau arteja prie 5".
2. tu cia pabezdejai, kad tai juokinga ir pan.
3. i tai buvo pamineta, kad daugumos pirkeju ar pardaveju nomone su tavo nesutampa ir ji ura mazumos.

tad klausimas tau - ko cia myzi i bata?
prie ko cia majkes ir kazkos gedo pr.?

> prospektu visiems ja rodydamas, gal atsipalaiduosi. Apple ismetam, turiu HTC Desire S ir lygiai taip
> pat manau kad pagal dydi jis superinis smartfonas, kuri komfortiskai galima ir kaip telefona
> naudoti. Kaip ir darbe ne vienas ir ne du kolegos panasiai mastantys. Beje Android fanai, kad vel

dar karta atsakau - px, tokiu kaip tu, su mazesniais ekranais kieki mazeja.
po metu jubusvienetai.

> nesikabintum be tikslo. As nesu pries plytos gabalus, tegu juos naudoja tokie kaip tu ir isdidziai
> apie tai trimituoja, kaip tai gerai ir patogu, as tik buciau labai uz tai, kad ir su mazesniais
> ekranais butu smartfonas su normaliomis high end charakteristikomis.

is kur tu zinai kaas naudoju? :D
deja turiu tave nuvilti - mazas ir normalus high-end- tokiu nenusimato

VNO