Tema: Re: gal jau kas Samsung Galaxy 3 isigijote?
Autorius: bat0nas
Data: 2012-06-22 11:37:42
Bet kai aš esu toks šiek tiek smartphone whore ir man reikalingas išmanusis
bet kur (jau nekalbant apie tualetą ir pan.). Tai nešiotis du įrenginius -
va čia tai jau iškrypimas.

Gi šie laikai yra tuom ir geri, kad žmonės gali rinktis:

arba
- Galaxy Note
arba
- Nokia 3210 + iPad

(t.y. kaip pvz paėmiau du kraštutinumus)

arba kažką per vidurį. T.y. nuo kokio nors entry level išmaniojo iki SGS3.

"Aladdin"  wrote in message news:js19du$skg$1@trimpas.omnitel.net...

Na nezinau, man atrodo kad kaip telefonus naudoti tokius reikalus jau
iskrypimas. Tada jau geriau
normalu kompaktiska telefona paimti + koki galaxy note. Bus dar geriau
narsyti. Bet kaip telefona
pastoviai toki graba tampytis - tai cia jau svelniai tariant pereboras.

--
Forumas megstantiems Apple - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir Tu!