Tema: Re: gal jau kas Samsung Galaxy 3 isigijote?
Autorius: padugne
Data: 2012-06-15 21:26:26
On Fri, 15 Jun 2012 09:07:44 +0300, VNO wrote:

> tikiu, kad tokiu butu mazuma.
> 1-2 val dar dar...

Tikrai? Pvz kur nors skrendant vien tiek prasedi aerouoste. O kur dar
vaziavimas iki jo? O atgal?

> o buna tikru universaliu testu?

Buna ivairiapusiai testai ir aiskus paaiskinimas ka jie testuoja ir su
kokia realybe tai susije. Tam, kad visokie pilieciai neskubetu svaistytis
visaapibendrinanciais teiginiais.

> filmas, ar zaidimas, ar www - esme testo manau vienodu salygus taikymas.
> nesvarbu kas tai bus -patkrinus 5 telefonussu tuo paciu filmu isaiskes
> bet kokiu atveju lyderis.
> aisku, tai ne faktas, kad tas lyderis www ilgiau rodys.

Tai kame tada tas "lyderiavimas"? Pamatavom batu ismieras ir pagal tai
isrinkom graziausia merga?

--
kthxbai.